2011年4月12日 星期二

夢之仙境


遊戲官方網址:http://fo.gamecyber.net/
遊戲收費制度:免費
遊戲配備:




(夢之仙境)遊戲介紹:
夢之仙境係2011年既4月7日已經公測啦~我呀聰就已經入左去玩左一陣~
E+就為大家介紹下隻GAME
遊戲方式:回合制


係E隻遊戲入面有4個職業:分別係護衛:魔術師:弓手:補師
佢地各有不同既突點
1.護衛:可以講做肉盾~有高既物理防禦力
2.魔術師:有高既魔攻力~同埋有大量大範圍攻擊
3.弓手:有高既暴擊力
3.補師:最大突點就係可以幫手補血~團練不可缺少


我就玩左2日到~講下我既感受先~入到去畫面對我黎講都OK,因為我鐘意一啲可愛向既遊戲
我玩既係護衛因為多數護衛都係最易上手的~跟住一開始既任務就可以好快升到2XLV
都算係易升~
其次~遊戲入面既怪物大多都可以捕捉,所以你可以搵返隻你中意既~慢慢升
重有一個特色就係可以變身成為英雄增強戰力,收集英雄既方法有好多,增加遊戲既耐玩性!


遊戲之我見:
優點:1.夢之仙境畫面唔錯~鐘情可愛向既朋友可以入去玩下
2.內有大量怪物可以捕捉,大家可以慢慢收集你既同伴~
3.夢之仙境內有一些特別既系統幫助大家可以識到朋友
4.上文都提到遊戲內可以變身做英雄,增強戰力,係一個幾新奇既系統
缺點:1.遊戲入面可以掛機,但係就要用點數購買,又係典型既有錢有方便冇錢就.....
對我黎講咁同用錢買外掛冇咩分別
2.遊戲入面劇情好似少左D,令玩家投入感不大~
3.遊戲任務連貫性唔係好夠~有時會唔知下一步去邊~


最後,如果大家鐘意,可愛向,華麗裝備,同回合制既朋友,都可以入去玩下架^^

沒有留言:

張貼留言